Alla inlägg under februari 2016

Av Marie-Louise - 14 februari 2016 09:43

Nu har Max,Sigge och Semlan flyttat till sina nya hem.   Det är lite tomt men jag har Smillan kvar i 2veckor till. 

Hon är desto gosigare nu när hon blivit själv,leka i kattungehagen vill hon inte så den kan jag montera ner.

Det är skönt att inte alla förvann på en gång. Jag längtar redan att få småttingar Sonett är parad men det går inte se om hon är dräktig än det är lite för tidigt. Lycka till mina små älsklingar i era nya hem 

Av Marie-Louise - 2 februari 2016 15:53

 Mina små älsklingar flyttar om 1,5 vecka till sina nya hem. Jag kommer sakna dom men jag hoppas att jag ska få en ny kull om ett par månader. Jag har inte haft så mycket kattungar sen min gamla hane blev kastrat och jag har fått vänta på mina nya hanar. 2st som blir 2år och inte börjat para än men det är jag i ett nötskal.Det är inte första gången jag får vänta på att få en fertil hane,men Chewbacca är väldigt parningssugen. Har bara inte tillräckligt med honor att tillfredställa honom, eftersom han är min egen uppfödning så är han ju besläktad med flera av dom.                      

Ovido - Quiz & Flashcards