Alla inlägg under juni 2017

Av Marie-Louise - 20 juni 2017 14:55

Det har inte hänt nåt speciellt förutom att de har fått namn och jag ska sätta in dom till försäljning. Det blev alltså Holly, Hedda och Hannes. Samma visa varje gång jag ska hitta på namn.Först händer ingenting sen händer ingenting sen slår jag på datorn slår lite och sen Pang,Pang,Pang så har jag tagit fram namn till allihopa.Så även denna gång. Nu har de hunnit bli 7,5veckor fortfarande lite sega med torrfoder men de får kämpa på. Jag vet inte vad som häntmed en del bilder på Hannes men där står det hona i högra hörnet. Det har förföljt mej och jag får inte bort det, dator är inte min starka sida               

Av Marie-Louise - 4 juni 2017 14:03

2 av kattungarna är så lika att jag skriver fel själv  Det som skiljer dom åt är honans fläck vid näsan.Jag har till och med skrivet fel på korten. Men de 2 första bilderna är honan   

Av Marie-Louise - 4 juni 2017 13:46

                     

Ovido - Quiz & Flashcards